Vraćamo se na motorni prostor i kabinu.
Nakon kompakt prajmera, sve je ošmirglano još jednom, te obojano u buduću boju auta, mexico beige
Nakon toga, usljedilo je pjeskarenje one hrpe motornih dijelova i ostalih dijelova automobila, ovdje ću staviti samo dio prije/poslje slika jer imam slikan svaki dio, a to bi zauzelo previše
Pjeskareno je sve, od usisne, ispušne grane, nosača motora, sve remenice, nosač ventilatora, karter, poklopac ventila, pokrov zupčastog remena, vakum pumpa, rukavci, nosač alternatora, kučište alternatora i alnasera, nosač hladnjaka ulja, škare brisača, kočioni bubanj, servo pumpa, poluosovine, zaštitni limovi od prednjih diskova, kočione čeljusti i hrpa drugih sitnica
Nakon pjeskarenja, većina dijelova je podcinčana i plastificirana, dio u crnu, dio u mexico beige
Nakon toga krenuli smo sastavljati motor.
Na motoru je apsolutno sve novo osim bloka, glava je potpuno obnovljena, novi hidropodizači, ventili, prebrušena, blok je brušen sa obje strane i honovan na prvu specijalu kao i radilica, klipovi i karike su nove, novi leteći i stajaći ležaji, nove pikse na klipovima, pumpa je reparirana i složena sa 1.9TD dizama koje su isto tako reparirane, pumpa ulja je nova, novi ležaji pomoćne osovine, sve brtve, gornji i donji set je stavljen elring, brtva glave victor reinz od 1.9TD koja je deblja, sva crijeva vode nova, novi kiler, čep ulja novi kao i mjerač ulja, hrpe stvari se ne mogu ni sjetiti više
a što se tiče ovih servisnih dijelova, to je naravno isto išlo sve novo, pumpa vode, zupčasti remen, španer, klinasto remenje, ulja, filteri, antifriz i to
Za ovaj post bi bilo dosta
Stay tuned
Komentari:
viewtopic.php?f=35&t=1145