Nabavljene ledice za sat, nisu baš originalne što se tiče sata, ali smo improviziraili.
Baš ono što treba
Razliku ćete vidjeti sami
Napokon odlučio oprati svjetlo kabine i ostao paf rezultatom
Bilo je nužno, jer s starim je motoro bio pothlađen. Pokazao se odličnim
Čim je pala temperatura, auto počeo zezati kod paljenja. Rekoh, ajmo grijači dolje, kad ono tri mrtva
Bez razmišljanja otišao po 4 Beru
Zašto bi to bilo sve
Lagano i alternator slabo punio, cca 12.3V, pa odlučio uzeti novi regler. Pošto je stari alternator već dao svoje, uzeo sam od duje s W izvodom da riješimo to
No zašto bi sve odgovaralo.
Od duje je malo drugačiji, ima 3 rupe i sve je malo pomaknuto. Tako da je zapinjao za vezni lim. Odlučio odrezati jedno uho i stanjiti jedan rub rupe. Plus, naravno, remenica nije bila u liniji. Dodan s starog šaraf koji je bio potreban kao distanca
Prije
Poslije
Zahvaljujem se bratiću na pomoći oko alternatora i smrzavanju
Komentari -
http://golfmk1.info/viewtopic.php?f=35&t=133&start=50
_________________
Projekti
Golf Mk1 83' 1.9TD -
http://golfmk1.info/viewtopic.php?f=8&t=132Golf Mk1 Cabrio 89' 1.8 8V DX / 2.0 16V ABF -
http://golfmk1.info/viewtopic.php?f=24&t=32