Neznam, inace radim optiku vozila i imam na svom kecu prednje rukavce od duje, auto mi je spusten i sad sam gledao vilicu i sponu i skoro su ravne, cak mrvicu prema gore, i vozio sam se koliko sam mogao nabrat sa 1.3 motorom i 4-brzine getribom i auto mi se normalno ponasao, a ovo sto si rekao mi nekako ne lezi, jer da bi se toliko drasticno trag promijenio vilica odnosno rukavac mora doc iz svoje navise do svoje najnize tocke,toliko da bi se kotac odmaknuo prema van, i promijenio si trag i nagib...ali to pricamo o autu koji je serijski dignut i vilice mu vise prema dole, jer mislim da se kod mene ne mijenja toliko udaljenost kotaca kad je vilica skoro poravnata i ide jos 5cm gore i 5cm dole, osim ako skacem s autom...
Neznam, ja sam iznio svoje glediste i vozim se na takvim rukavcima i nisam imao problema, a planiram stavit u njega 160ks pa bi mi svaki savjet dobrodosao jer se nemam namjeru zalijepit negdje pa da me sa spahtlom skidaju... e da na autu sam ostavio sve od keca osim kugle koja je od duje(deblja) i znaci 2 rupe pasu trecu sam busio, spona, krajnik pasali... Savjeti dobrodosli i ispravite me ako grijesim......